Ministerstvo zrušilo zakázku na správu profilů sociálních sítí facebook a twitter
Ministerstvo zdravotnictví vypsalo zakázku na dodavatele, který by pro dva představitele úřadu spravoval jejich profily na sociálních sítích. Včera, kdy končila lhůta pro podání nabídek, zakázku s předpokládanou hodnotou 1,95 milionu korun bez DPH zrušilo. ČTK to napsala mluvčí ministerstva Štěpánka Čechová, která měla ministerstvo v této věci zastupovat. Zakázka měla podle údajů zveřejněných ve věstníku veřejných zakázek trvat nejpozději do konce října, tedy do konce volebního období.
Zakázka byla podle Čechové zrušena před otevřením obálek s nabídkami kvůli chybě v zadávací dokumentaci. Omylem totiž bylo po dodavateli požadováno pojištění na 500 milionů korun, správně mělo být na 500.000 korun.
“Když se navíc o záměru zajistit co nejkvalitnější a nejširší komunikaci a propagaci představitelů ministerstva zdravotnictví na sociálních sítích dozvěděl ministr Miloslav Ludvík, kterého jsem nestihla dostatečně informovat o tomto způsobu řešení, rozhodl, že tímto způsobem a v takovém finančním rozsahu se rozhodně nebudeme na sociální sítě zaměřovat, neboť tak rozsáhlá propagace by byla pro ministerstvo zdravotnictví nehospodárným vyhazováním peněz,” napsala ČTK Čechová.
Předmětem zakázky měla být “komplexní správa sociálních profilů nejvýše dvou představitelů ministerstva zdravotnictví na facebooku a twitteru a strategická komunikační podpora definovaných představitelů ministerstva zdravotnictví do skončení jejich funkčního období, nejpozději do 31. 10. 2017.”
Mohlo by vás zajímat
Jedním z představitelů, jehož profil měl být spravován, byl zřejmě ministr Miloslav Ludvík (ČSSD). Podle serveru Blesk.cz, který na zakázku upozornil, druhým zástupcem mohla být jeho politická náměstkyně a místopředsedkyně ČSSD Lenka Teska Arnoštová.
Dodavatel původně měl pro představitele ministerstva zajistit po 20 příspěvcích na obou sociálních sítích měsíčně, měl se starat i o grafickou podobu příspěvků a reakce na ně. Přispět měl i k “budování dobrého jména definovaných představitelů ministerstva”. Jeho úkolem rovněž mělo být nastavení reklamy na sociálních sítích tak, aby se zvýšil dosah příspěvků a ty se dostaly k co nejširšímu a zároveň relevantnímu okruhu uživatelů.
-čtk-