Zlatý středník, oborové ocenění pro firemní média, který organizuje profesní sdružení PR Klub, vyhlásil oceněné tituly v 16. ročníku za rok 2017. Hned ve dvou kategoriích triumfovala organizace Lékaři bez hranic. Byla oceněna za nejlepší časopis neziskového sektoru a v kategorii Nejlepší výroční zpráva.

 

Dvě vítězství v 16. ročníku oborové soutěže Zlatý středník, kterou vyhlašuje PR Klub, si v pondělí večer získala organizace Lékaři bez hranic. Poroty ocenily výroční zprávu organizace za rok 2016 a také její firemní časopis s názvem Bez hranic.

V kategorii určené pro periodika státní a veřejné správy, jejímž partnerem byl sesterský portál Ekonomický deník, ocenila porota prvním místem Masarykovu univerzitu v Brně a její časopis MUNI. Na druhém místě je Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně s časopisem Universalia a na třetím časopis Statistika&My Českého statistického úřadu. Ceny zástupcům vítězů předal vydavatel Ekonomického a Zdravotnického deníku Ivo Hartmann.

Osobností PR roku 2017 byl vyhlášen Patrik Schober, majitel agentury PRAM Consulting, který je zároveň předsedou představenstva WorldCom zahrnující 4 tisíce PR profesionálů ze 130 agentur. Její obrat je půl miliardy dolarů ročně.

Mohlo by vás zajímat

Kompletní výsledky a více informací najdete na webu pořadatele Zlatého středníku, profesního sdružení PR Klub.

-red-