Blíží se druhý ročník konference ZD Komunikace ve zdravotnictví. Tématem bude veřejné mínění i reklama
Jak komunikovat s pacienty a pojištěnci, kde je hranice mezi reklamou a poskytováním informací ze strany farmaceutických firem, společenská odpovědnost firem ve zdravotnictví či zdravotnictví pohledem novinářů – to jsou témata letošní, v pořadí druhé konference Zdravotnického deníku Komunikace ve zdravotnictví. Akce určená hlavně pro mluvčí, vedoucí odborů komunikace a další, kdo mají ve zdravotnictví na starosti komunikaci a marketing, se uskuteční 27. září 2022 v karlínském Enforu. Zájemci se mohou registrovat na [email protected].
Konference představuje jedinečnou příležitost pro setkání profesionálů zabývajících se marketingem a komunikací ve zdravotnictví. Na platformě konference se setkají představitelé všech klíčových hráčů ve zdravotnictví – regulátoři (ministerstvo zdravotnictví, Státní ústav pro kontrolu léčiv), zdravotní pojišťovny jakožto plátci zdravotní péče, poskytovatelé zdravotní péče, novináři referující o zdravotnictví a vytvářející mediální obraz zdravotnictví, průmysl a také reklamní a PR agentury. Jedná se o druhý ročník konference navazující na úspěšný první ročník v roce 2021. Konference vytváří networkingovou platformu pro nejvýznamnější aktéry komunikace ve zdravotnictví.
Program:
První blok
9:00 – 11:00 Komunikace s pacienty a pojištěnci – cesta od individuální lidskosti a empatie k obrazu nemocnice a zdravotní pojišťovny
Ivan Duškov, náměstek ředitele Všeobecné zdravotní pojišťovny
Andrea Daňková, tajemnice ředitele ÚHKT a Forbes 30 pod 30 2022
Leonard Savage, Chief Creative Officer, McCann Prague
Mohlo by vás zajímat
Ondřej Jakob, ředitel odboru komunikace ministerstva zdravotnictví
Moderuje: Tomáš Cikrt, šéfredaktor Zdravotnického deníku
11:00 – 11:15 Přestávka
Druhý blok
11:15 – 13:00 Informace a reklama ve zdravotnictví – staré přístupy a nové výzvy – potřeby novelizace stávajících pravidel
Radek Policar, náměstek ministra zdravotnictví
David Kolář, výkonný ředitel Asociace Inovativního farmaceutického průmyslu
Eduard Muřický, náměstek ministra průmyslu a obchodu
Irena Storová, ředitelka Státního ústavu pro kontrolu léčiv
Martina Šochmanová, prezidentka České asociace sester
Moderuje: Tomáš Cikrt, šéfredaktor Zdravotnického deníku
13:00 – 13:45 Oběd
Třetí blok
13:45 – 15:00 Společenská odpovědnost firem ve zdravotnictví
Gabriela Kučeráková, Patient Advocacy Lead Takeda Pharmaceuticals
Zástupce Vienna Insurance Group
Moderuje: Ivo Hartmann, vydavatel Zdravotnického deníku
15:00 – 15:15 Přestávka
Čtvrtý blok
15:15 – 17:00 Zdravotnictví pohledem novinářů – zdravotnická agenda a veřejné mínění
Martin Čaban, komentátor Seznam Zpráv
Petr Kamberský, šéfkomentátor Lidových novin
Martina Riebauerová, vedoucí dramaturgyně pořadů Události, komentáře a Interview ČT24 České
televize
Petr Musil, redaktor CNN Prima NEWS
David Klimeš, komentátor Aktuálně.cz
Tomáš Cikrt, šéfredaktor Zdravotnického deníku
Moderuje: Ivo Hartmann, vydavatel Zdravotnického deníku
-red-