Jaké jsou priority a nejnovější trendy v oblasti komunikace ve zdravotnictví a jaké změny doznává mediální prostředí vlivem digitalizace, sociálních sítí a podcastových platforem? O tom budou na čtvrtém ročníku konference Zdravotnického deníku Komunikace ve zdravotnictví diskutovat přední čeští hráči ze státních institucí i soukromého sektoru. Komunikaci veřejných institucí odprezentují Ondřej Jakob, tiskový mluvčí ministerstva zdravotnictví, Ivan Duškov, náměstek ředitele Všeobecné zdravotní pojišťovny a Tomáš Boráň, ředitel Státního ústavu pro kontrolu léčiv. O proměnách mediálního světa promluví generální ředitel České tiskové kanceláře Jaroslav Kábele, vedoucí pořadu Střepiny TV NOVA Bára Divišová, Petr Kamberský, vedoucí přílohy Orientace MF DNES, David Klimeš, ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky a Jiří Hošna, ředitel komunikace a vnějších vztahů Českého rozhlasu. Akce se uskuteční 25. září 2024 v PressCentru České tiskové kanceláře. Zájemci se mohou registrovat na emailové adrese [email protected].

Konference představuje jedinečnou příležitost pro setkání profesionálů zabývajících se marketingem a komunikací ve zdravotnictví. V prvním bloku se experti zaměří na klíčové komunikační priority a představí nejnovější metody a nástroje, které pomáhají efektivně komunikovat s cílovými skupinami. O své know-how se zde podělí mimo jiné výkonná ředitelka Innova Healthcare Markéta Hellerová, obchodní ředitel McCann Prague Peter Hermann či ředitel pro strategii Remmark David Palivec. Účastníci se dozví, na jakých principech úspěšná komunikace stojí a jak se přístupy ke komunikaci v čase mění, a to jak z pohledu veřejného, tak soukromého sektoru.

Ve druhém bloku se otevře diskuze o tom, jak se proměňuje mediální prostředí vlivem digitálních technologií a sociálních sítí. Odborníci z různých mediálních sektorů budou diskutovat o budoucnosti tradičních médií, roli veřejnoprávních médií a narůstajícím vlivu influencerů. Bude se mluvit o tom, jak si média v dnešní době udržují svou relevanci, a jakým způsobem lze v digitálním prostředí udržet důvěru a pozornost publika. Tato diskuse nabídne hlubší vhled do současných trendů a strategií, které formují mediální krajinu.

Konference je skvělou příležitostí pro profesionály z oblasti marketingu, médií a komunikace, kteří chtějí získat nové znalosti, sdílet zkušenosti a inspirovat se nejnovějšími přístupy k efektivnímu řízení komunikace v rychle se měnícím světě.